Techniki RTX wspierają premiery S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl oraz Microsoft Flight Simulator 2024

Ponad 600 gier i aplikacji korzysta już z technik RTX. W tym tygodniu ich wsparcie otrzymują kolejne wielkie hity, takie jak S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of ChornobylMicrosoft Flight Simulator 2024 czy Industry Giant 4.0. Ponadto technikę NVIDIA DLSS 3 wykorzystuje LEGO Horizon Adventures, a z funkcji Frame Generation korzysta także narzędzie Proton od Valve.

Wyczekiwana gra S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl trafi w ręce graczy już jutro. To unikalne połączenie pierwszoosobowej strzelanki z elementami survival horroru od GSC Game World pozwoli wcielić się w rolę samotnego stalkera eksplorującego zróżnicowaną i radioaktywną zonę o powierzchni 64 km². Postapokaliptyczny świat stanie się jeszcze lepszy dla użytkowników kart graficznych GeForce RTX z serii 40 za sprawą technik DLSS 3 z Frame Generation i Super Resolution oraz NVIDIA Reflex już od dnia premiery. Wybierając maksymalne ustawienia graficzne w rozdzielczości 4K technika DLSS zwiększy liczbę wyświetlanych klatek na sekundę średnio o 2,4x, a opóźnienia systemowe zostaną zredukowane nawet o 45% z Reflex.

Najnowsza wersja popularnego symulatora lotów Microsoft Flight Simulator 2024 debiutuje dzisiaj wraz ze wsparciem technik NVIDIA DLSS 3 z funkcjami Frame Generation i Super Resolution, DLAA, NVIDIA Reflex oraz ray tracingiem cieni. Tytuł wykorzystuje najnowsze technologie w zakresie symulacji, obliczeń chmurowych i uczenia maszynowego, aby stworzyć grę, która znacząco wykracza poza swoje ramy.

Z kolei LEGO Horizon Adventures pozwala wcielić się w łowczynię Aloy, która prowadzi ekipę barwnych bohaterów przez misję ratowania świata pełnego tajemnic. Gracze wyposażeni w karty graficzne GeForce RTX z serii 40 zwiększą wydajność tytułu za pomocą technik DLSS 3 z Frame Generation i Super Resolution, a także zwiększą jakość grafiki z DLAA, które może działać równolegle z funkcją generowania klatek. Gra korzysta także z ray tracingu dla oświetlenia i refleksów świetlnych.

Techniki DLSS 3 z Frame Generation i Super Resolution oraz DLAA wspierają także dostępną w ramach wczesnego dostępu grę Industry Giant 4.0 od Don VS Dodo i Toplitz Productions. Tytuł pozwoli stworzyć własne imperium przemysłowe od samych podstaw. Ta wciągająca symulacja oferuje kompleksowe doświadczenie w zakresie produkcji towarów, logistyki, planowaniu produkcji i zarządzania finansami. Gra posiada wsparcie technik DLSS 3 z Frame Generation i Super Resolution oraz DLAA.

Dostępny jest już najnowszy sterownik Game Ready z optymalizacjami dla powyższych tytułów.

Ponadto opublikowano eksperymentalną wersję narzędzia Proton umożliwiającego uruchamianie gier z systemu Windows na Linuksie. Nowa iteracja pozwoli użytkownikom kart graficznych GeForce RTX z serii 40 skorzystać z techniki DLSS Frame Generation w obsługiwanych tytułach. Informacje o nadchodzącej stabilnej wersji programu Proton będzie można znaleźć w oficjalnych listach zmian lub tutaj.

Więcej informacji na temat powyższych gier i aplikacji można znaleźć w poniższym artykule:

https://www.nvidia.com/en-gb/geforce/news/dlss-3-lego-horizon-adventures-proton-more-out-now/

Warto także śledzić informacje na temat techniki DLSS tutaj, a także zapoznać się z aktualną listą ponad 600 gier i aplikacji ze wsparciem technik RTX.

 

źródło: informacje prasowe